ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Pertama kali sy memberanikan diri untuk memulakan perniagaan alam maya ini....harap dapat diberi tunjuk ajar dari sifu-sifu...akak-akak ku sekelian......
jemput masuk ke kedai ku ini......

http://lynndaonlineshoppe.blogspot.com

Ahad, 19 Julai 2009

IKAN-IKAN JINAK

Ikan-ikan jinak...yg mana tidak takut atau lari bila kita dekat dengannya...malah makin banyak berkerumun keliling kita.....ari tuh kami sekeluarga pergi ke lokasi yang mungkin tidak ramai yg tahu..... lokasi yg melepasi pekan Ranau menghala ke Sandakan berdekatan dengan Sabah tea. Masa sampai x ada orang pon coz hari org bekerja.... tiket untuk mandi ngan ikan sebanyak rm10 seorang [bdk kecik free] selama 15 minit saja..... jadi hubby ngan ami je yg mandi....ngan ikan....sy cuma masukan kaki dlm air je....eeeee geliiii ...ikan2 tuh jinak betulll....besar2 plak tuh..... ami pun x lama duk dlm air...takut agaknya...ye la x pernah bersama ikan mcm tuh...setakat dia yg takutkan ikan ada le....hehehe. Hubby plak.... nak x nak kena la dia mandi selama 15 minit kalau x rugi la....kan bukan senang dapat mandi ngan ikan mcm tuh.....siap beli makanan ikan lagi.....apa lagi suka le ikan2 tuh....hahaha....makanan aku sudah sampai....agaknya mcm tuh le ikan tue ckp kan....huhuhu melalut plak dah aku nih.....pas mandi ngan ikan...kitaorg sambung mandi kat sungai yg sama tapi lokasi lain jauh ckit dari ikan...kang terperanjat plak ikan2 tuh kan.....sooo sila layannnzzzz......[ini kira promote jugak le kat korang ekkk...jueee ooo jueee...poee jgn x poee kat cni tau...hahaha]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan